poniedziałek, 16 lutego 2015

One Last Time ❤

Heeeeej ❤
Jak tam? :) Dużo czasu minęło od ostatniego postu, za co Was bardzo przepraszam! Nic u mnie ciekawego się nie dzieje, cóż mam nudne życie - nie będę tego ukrywać. Ale co zrobię? Taki mój los :(
Ostatnio (zawsze) myśli mam gdzie indziej, jestem ciałem, ale nie duchem... Staram się być, ale po prostu znikam, odlatuje, sayonara... Nie wiem co ze mną jest!
Otóż jak wiecie (może) jestem Arianatorką/Loves i dziś w Polsce o 6 rano pojawił się teledysk do "One Last Time" aka moja ulubiona piosenka z płyty "My Everything" Czy specjalnie wstałam? Tak i jestem wykończona na maxa!!! Ale wiecie co? Warto było ;D
To już tyle. Czy jestem normalna? Oglądaliście teledysk już? Piszcie w komentarzach i zachęcam do czytania + komentowania + obserwowania mojego bloga! ❤ Papa ;*
"One Last Time"

18 komentarzy:

  1. Świetny post i super blog!
    Co powiesz na obs za obs?
    Zapraszam do mnie:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka super ;) Lubię Arianę ale nie jestem jej fanka . Też czasem jestem ciałem ale nie duchem xd

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląd ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam tą piosenkę i teledysk, tak samo jak samą Ari. :) Śliczny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak ja o 3 w nocy czekałam na teledysk, haha :D

    Pozdrawiam!
    ✿Jully-Blog✿-[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna notka, super zdjecie! moze zrobisz notke z inspiracjami?:)
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacje mile widziane! :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się poświęcasz dla Ari!
    Ja wstaje o 6 tylko wtedy jak ide na 7 do szkoły :D
    Piosenka cudna

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś prześliczna. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słucham tego typu muzyki, ale piosenkę przesłuchałam. :)
    Jesteś bardzo ładna.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Teledysk wyszedł naprawdę świetnie! :)

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie sam pomysł na teledysk, niezbyt mi się podoba, ale Ariana wygląda w nim przepięknie! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jesteś śliczna!
    Blog bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję i zapraszam PETALUM[klik] :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, ale jesteś śliczna! *o*

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham tą piosenkę Ari!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń