sobota, 1 listopada 2014

Początek ❤

Cześć Wam!
Mam na imię Maja jestem wietnamką mieszkającą w Polsce (Warszawa).
Mam 14 lat i interesuje się modą!
Dlaczego postanowiłam założyć bloga?
Odpowiedź jest prosta! Czytam mnóstwo blogów i zastanawiałam się nad założeniem go bardzo długo, aż się w końcu odwarzyłam to zrobić :) Ten blog będzie takim moim pamiętnikiem gdzię będę Wam opowiadała co tam u mnie, dawała porady i takie modowe blogowe sprawy ❤
Czy będę nagrywała filmiki na YouTube?
Niestety nie :( Powodem jest to, że nie mam lustrzanki i moje zdjęcia na blogi nie będą jakieś mega super, ale i tak chciałam założyć bloga i to, że nie mam dobrego aparatu mnie nie zniechęciła tylko dodała motywacji, abym starała się jeszcze bardziej!
To narazie tyle, mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać i czytać mojego bloga :)
Dozobaczenia ❤

1 komentarz:

  1. Śliczna jesteś! :))

    zapraszam : http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń