piątek, 14 listopada 2014

Hej ♥

♥ Hej ♥
Co tam u Was słychać? U mnie po staremu ;/ Dziś jest zebranie u mnie w gimnazjum i starsznie się stresuje :| Mój wychowawca mówi, że nie mam się czego bać, ale ja znam swoje oceny i nie są jakieś powalające ;( 
Ale dość o szkole! Jeszcze trzeba wytrwać piątek i weekend ♥ Czy tylko ja się tak strasznie cieszę? Chyba nie tylko ja :)
Już nie długo Święta i choinki, ciasteczka, śnieg, bałwanki.................. no i oczywiście PREZENTY ♥♥♥   Oczywiście w Święta nie chodzi o prezenty tylko z kim świętujecie ten magiczny dzień (chodzi mi o rodzinę) ;) No cóż, co chcielibyście  dostać? Ja bardzo chcę mieć aparat, bo nie wiem czy czytaliście mojego poprzedniego posta, ale chodzi o to że nie mam dobrego aparatu :/ A na dodatek sądze że nie znajdę pod choinką aparat :'( A czemu? Bo nie jestem mega/super bogata.
No właśnie! Muszę wrócić na ziemię do Listopada, a nie Święta i prezenty ;) ♥
A tu pare zdjęć zrobionych telefonem ;/

9 komentarzy:

  1. Tez strasznie się cieszę na ten weekend! Ja mam wywiadówkew następnym tygodniu,ehh.. :(
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Starbucks♥♥♥

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezłe fotki jak na brak profesjonalnego aparatu :) Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post.
    Poklikasz w linki?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/11/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham święta i też nie moge się już doczekać :) może obs? jestem nowa więc wiesz...http://dontperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i słodkie tło :)

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zebranie jest w czwartek. :(
    i.. o! Masz urodziny tego samego dnia co mój chłopak! :)
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń