środa, 19 listopada 2014

Newsy♥

Cześć  Wam!
Jak już pisałam w poprzednim poście w zeszły czwartek miałam zebranie :o Nie będę tu pisała, że mam same 5 i 6, bo tak nie jest! Ja mam takie oceny "hip - hop" ponieważ mam też złe i dobre oceny :) Tak jak mówił mój wychowawca nie miałam się czego bać :D Okazało się, że mam więcej 4 - 5 niż myślałam! Tzn. jest tam pare ocen z których nie jestem dumna, ale ja też jestem człowiekiem i jak na 1 semestr jest całkiem dobrze :) Chciałam Was zapytać czy tylko ja tak mam, że o tych lepszych ocenach zapominam, a te złe się ciągną ze mną do końca roku szkolnego? Bo ja tak właśnie mam! I co ciekawsze jak byłam na zebraniu (bo ja mogę chodzić na zebrania, ponieważ moja mama nie rozumie zbyt dobrze po polsku, więc chodze razem z nią) to dowiedziałam się, że mamy nakręcić "film" klasowy! (5 - 10min) no i ja będę grała psychopatkę, hahaha :) Nie będę mówiła za dużo, bo będziemy to kręcić, gdy będzie cieplej. Napewno pokażę Wam go tutaj, ponieważ filmy szkolne są na YouTubie, więc na 100% go Wam pokaże! To by było na tyle... A właśnie!
Chciałam Wam powiedzieć, że dodałam gadżet " ♡ Followers ♡ " i zapraszam do klikania OBSERWUJ :) Jak chcecie, abym poklikała Wam to piszcie :D Lub zaobserwujcie mnie, a ja potem się Wam odwdzięcze (tylko, żebyście mnie nie odobserwowali po 2 dniach czy coś) ;) Tylko pamiętajcie, że jak już mnie ktoś zaobserwuje (a mam wielką nadzieję) to jak nie zobaczycie, że Was zaobserwowałam to nie odobserwujcie mnie tak od razu, bo ja jak Wy też chodzę do szkoły i dopiero późnym wieczorem to zobaczę, albo czasem po dniu. To tyle co chciałam Wam napisać i zapraszam do odwiedzania mojego bloga, komentowania, obserwowania i do częstrzego czytania go :)
Papa ♥

23 komentarze:

  1. Też mam tak, że jeśli dostanę jakąś słabszą ocenę, to cały czas o niej pamiętam, a o dobrych ocenach już nie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny blog wiac ze wkladasz duzo pracy w napisanie posta,
    wszystko dopiete na ostatni guzik.
    Moze obserwacja za obserwacje ?
    Daj znac u mnie na blogu :*
    MOJ BLOG
    Pozdrawiam i zapraszam
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, milo sie go czyta :)
    Chetnie obejrze ten filmik :)
    Bede wpadac.
    Obs za obs? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie czyta się Twojego bloga :D
    A co do postu, myślę, że każdy ma parę ocen, z których nie jest dumny ;/
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam staram się nie przejmować złymi ocenami. :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  6. Takie klasowe filmy to fajna sprawa :)
    Obserwuję!

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  7. Też robiliśmy klasowy film i wyszedł świetnie i do tego super się bawiliśmy!


    Zaobserwowałam, mogłabyś też zaobserwować mnie? :)
    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są takie filmy klasowe. Co do ocen to nie masz się czym martwić, każdy ma lepsze i gorsze :3

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne!:*
    obserwujemy?
    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/hallo-kitty.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/briefly-about-wedding.html
    zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :) Co moge powiedzieć . Twój blog przypadł nam bardzo do gustu ! Z całego serca kibicujemy !
    Ja z przyjaciółką teraz odwiesiłam . Przydało by nam się ponownego ''odbicia od dna''
    Skomentuj , albo zaobserwuj :)) Nie zmuszamy , poprostu nas to motywuje .
    pozdrawiamy :))
    PS. WITAJ SIOSTRO ♥ ARIANATORS http://tiger-tiggers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym znowu bez dużej ilości nauki takie mieć oceny ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze się uczysz :) Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj znać u mnie i zacznij :]
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje ocen;p
    +oczywiscie OBSERWUJE i licze na rewanz;d
    Moglabys i takze twoi czytelnicy poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cie i innych o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na tak młodziutką osobę masz na prawdę bardzo ładnego i całkiem ciekawego bloga :)
    Oczywiście obserwuję. Zapraszam do mnie i było by mi miło, gdybyś polubiła również mojego fb https://www.facebook.com/autreme.

    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie przejmuję się złymi ocenami, zawsze mogę je poprawić :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia i wytrwałości w blogowaniu ;)
    ciekawie się zapowiada!
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie, na 100% się odwdzięczę!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też Arianator ;))) NAPISAŁAM NAWET POST ZOBACZ ;)
    Wróciłam do swojego starego bloga , ponieważ moja koleżanka mnie opuściła :( , ale ja jestem nadal :)
    http://my-ewerything.blogspot.com/
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety też mam tak, że złe oceny wciąż są ze mną. Czasem już nie cieszę się z 5 tylko traktuję ją jako normalną ocenę, a gdy dostanę niższą to mam ochotę zakopać się pod ziemię i wciąż np. obniża ta jedna jedyna zła ocena, całą średnią z przedmiotu. To niezwykle dręczące...

    Ciekawy blog, więc dołączam do grona Twoich obserwatorów.
    Pozdrawiam!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w blogowaniu ;) na pewno dasz rade jakoś poprawić te oceny, wierze w Ciebie
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć
    Może wspólna obserwacja?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń