niedziela, 4 stycznia 2015

Hello world! I'm back ❤

Hej Wam! ❤
Chcę przeprosić za moją naprawdę dłuuuuuuuuuugą nieobecność, ale nie miałam niczego ciekawego do napisania, ani wolnego czasu :'( Ale od teraz będę bardziej zorganizowana w 2015 roku!
A właśnie, to już 2015 rok, a ja nadal pamiętam początek 2014 roku :D
Przychodzę późno z tym postem o nowy rok, ale co tam, lepiej późno niż wcale ;)
Więc jak spędziliście sylwestra? :) Ja moje spędziłam jak co roku z rodziną nie tylko z rodzicami, ale też z ciocią, wujkiem co naprawdę mnie zdziwiło ile ja mam kuzynów w Polsce, a ile w Viet Namie (Wietnam)! Naprawdę duża z Nas rodzinka ;)
Ogółem było świetnie, dużo fajerwerków i zimna :P
Mam nadzieje, że bawiliście się dobrze, lecz nie tak kackac ;) 

A jeszcze jedno :) Czy ktoś z Was ma szczotkę TANGLE TEEZER?  Jak tak to, jak ona się Wam sprawdza? Czy warto ją kupić? Gdzie najtaniej? Jaki kolor polecacie? Która lepsza Oryginal czy Salon Elite? :) Dzięki ;*

20 komentarzy:

  1. Sylwestra spędziłam z cudownymi ludźmi :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tangle, jest bardzo fajna o ile bardzo nie plączą ci się włosy, bo nie daje rady z dużymi kołtunami ;) Kupiłam w drogerii hebe oryginał, i uważam ze różowe są śliczne :)
    Bardzo fajna notka
    Pozdrawiam :)
    lookhowthestarsshineforu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swojego sylwestra spędziłam dosyć spokojnie w gronie swoich przyjaciół.
    A co do szczotki TANGLE TEEZER to mam i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie!♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczotka sprawdza się ale nie na każdych włosach (wiem to sama po sobie). A gdzie kupić najtaniej to musisz sama szukać :)

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    Mój blog (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Mamy tą szczotkę, jest naprawdę dobra. Włosy się w ogóle nie plączą, są gładkie w dotyku.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! <3
    W wolnym czasie wpadnij do nas http://rainbow--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wygląd bloga! A co do szczotki : mam różową Salon Elite i ją kocham ♥ Idealnie rozczesuje włosy, nie szarpie i przede wszystkim o wiele mniej się po mniej elektryzują włosy :)

    http://happycvt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo super udanego powrotu!
    zapraszam do mnie, mozna dostac design c:
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam TT ale kazdy ją poleca, najtaniej chyba w HEBE :)
    Poklikasz w linki Sheinside TUTAJ! ? Będę wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat ja spędziłam Sylwester z przyjaciółką u mnie w domu i było świetnie :) TT nie posiadam, ale myślę nad jej kupnem, więc jestem też ciekawa opinii innych tutaj w komentarzach na jej temat.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :) Co do szczotki to niestety jej nie mam ale od dawna myślę nad jej zakupem :) Też zastanawiam się czy lepsza jest oryginalna czy z Salon Elite

    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Nominowałam cię do Liebster Blog Award! Było by miło gdybyś wzięła udział ♥
    http://happycvt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. szczotka bardzo dobra, polecam! :) ja kupiłam ją w hebe, gdy była po 28 zł, nie wiem jak jest teraz :) oczywiście oryginalna :)

    zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (z najnowszego posta) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. ja sylwestra spędziłam z przyjaciółkami,posiadam tangle tizzer i uważam że warto ją kupić! :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :) obserwujemy?
    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sylwestra spędziłam ze swoją przyjaciółką ;)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sylwester niestety w domu chora :/ Mam szczotkę tangle teezer i kupiłam ją chyba w hebe za ok. 30 zł jest świetna jeśli kupujesz to nie polecam kupować kompaktowej :) Nie kupuj przez internet z stron takich jak allegro ja kupiłam miał być oryginał... miał.
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta Ariana na szablonie:) Kocham ją:)
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na sylwester byłam z Rodzina :)
    http://xnadiaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń